Tävlingen i Kinda

Hejsan! Idag är det Måndag.Igår var jag och tävla hos Kinda rf :D.Han kändes fin och lungt på framridningen.Han hoppade kanon och så ;D.Men i 70cm var han ganska pigg och så,och det var asbra!.Men han kändes fin o sen fick man hoppa en valfri vattenmatta i slutet om man ville.Och såklart så gjorde jag det ;D.För om man hade hoppat den "orginala" banan felfri så var man felfri.Såklart så hoppar man den då! Han vägrade inte :o.Haha det var ju asbra !.Men i 70cm var jag ju felfri då :D.Han var ganska lungt och så i 70.Sen så red jag lite på deras "stora" utebana,sen gick jag upp och hoppade en 80 oxer och ett räcke på 80cm också.Det kändes bra.Jag gick sen ut från framhoppningen och skritta runt typ i en kvart .Sen gick jag in på banan ! Han var ganska pigg jag travade mot första hindret men jag skulle fatta galopp lite innan ,men Cimba vart värsta pigga och kom fram i värsta snabba galoppen !.Så han var värsta pigga genom hela banan men vi vart felfria igen :).Det var Cimbas o min första felfria 80 :D.Jag tyckte det var bra för det var nytt ställe också ! :).Jag var jätte jätte nöjd med honom igår !!! Men på nästa tävling hos alvastraryttarna ska jag hoppa 80 o 90cm ! Kommer bli jätteroligt!.Hoppas vi blir felfria då (A).
Men puss herrå !

Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: Agnes Stjernberg

hejhej:)

sugen på att bli veckans blogg hos mej ?

Dirketlänk: http://agges.blogg.se/2011/april/veckans-blogg.html#comment

ANMÄL DIG NU! :)

2011-04-09 @ 00:16:22
URL: http://agges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback