Synd att han inte va nått att ha!! :((((

Benjamin var dum! =( Det kändes inte bra när jag red i början eller när jag trava eller nått
men sen när jag spacka på honom lite med spöt så bara börja han bocka 8 gånger i rad!!
Jag var nära på att ramla av !! =(. Inte kul mamma sa aat jag skulle hoppa av och sen tackade
vi för oss och åkte hem :(!!,Synd men jag nu ä jag hemma igen,sen red jag Golle som var lite snällare!
Han äger den där hästen asså!!!!!.När hon hoppade med hästen så hoppade han dåligt och sparka bakut
efter hindret hela tiden också!,Fast han var fin och rolig men han med mig och mamma också!.Nee det var
inget att ha tyvärr !                                 // Lydiiia (:

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback