Spelat fotbollsmatch! (:

Idag har jag spelat fotbollsmatch i Tjällmo! (:
Vi ägde dom liksom! :) Vi vann med typ 7 eller
8-0.Jag gjorde ett mål! (: <3. Efter matchen
åkte vi till Axels fotbollsmatch som var vid 4.
Sen när Mathilda och jag stog där nere och tittade
så kom Wilma,sen efter ett tag kom Alma, Så vi
handlade lite i kiosken.Sen kom Almas mormor
och morfar och då sprang vi och hämtade Cleo
(Almas morfars hund).Och lekte med honom lite
vi släppte honom lös på innebandyplan <3 (: ,vi
sprang med honom lite och så =D. Sen gick vi
till CP gungan med Cleo och han fick gunga lite  ;D.
Sen gick vi tillbaks med honom och sen börja
brandlarmet att gå :S?.Då kom typ räddning-
ledaren eller nått,ch sen kom det 2 brandbilar.
Dom tittade igenon och massa då dt inte brann.
Dom visste nt riktigt och sen så kollade dom runt
ch dom hittade ingenstans där det brann och så.
Sen skulle dom stänga av brandlarmet så hade dom
ingen nyckel så en i från PRIMÄR fick komma och
låsa upp och han bodde i Mantorp.Brandlarmet gick
för att domaren hade duschat och då hade det kommit
ånga så det blev typ rök o sen givk dt igång (;.
Det va min dag det  (: Kanske kommer en outfit sen <3.
Hare bra ////Lydiiiia♥

Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: nnånnn

läskigt!!!!! :/

2010-06-15 @ 21:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback