Mjölby,ridning och badning i Rinna :D

Hej! Idag började dagen med att rida :) Då var det inte så varmt
ute ! :D.Oh det var skönt att rida i också jag red först på Cimba på
ridbanan han gick ganska bra men busade som vanligt :/.Men det
försvinner nog :D.Sen hoppade mamma upp på honom och red hon
galopperade mer än mej.Och sen i ett hörn vände han åt ett håll och
bara börja bocka (som han brukar göra) och då flög mamma av Cimba.
Det gjorde nog inte ont.Men busig va han !!.Sen tog jag in honom i stallet
och tog av grejerna m.m Sen bytte jag häst och gjordde i ordning Golle
och red ut med mamma och litte Plutt Flundran♥.Jag galoppade på ett
fält skitfort :D.Det var skithögt gräs så nästan litte skiten Golle drunknade
i gräset :D.Han åt när han galopperade :D.Den lille plutten!!!! =D.Sen gick
det nästan inte att få stopp på honom ;D.Sen red vi hem,vi släppte ut hästarna
och åkte hem och åt :D.Sen åkte mamma och jag till Mjölby,mamma klippte sej
fikade tittade på kläder m.m.Sen åkte vi hem och bytte om till badkläder och åkte
och hämtade Mathilda så åkte vi till Rinna och badade :D.Det var skitvarmt jue =D.
Vi va där typ i 2 timmar.Sen åkte vi och släppte av Mathilda.Och sen åkte vi hem och
sen tog det en stund så kom pappa hem och då åkte vi till pizzan och köpte kebab.
Och nu ligger jag och slappar :D.Och imorrn kommer Sarah och fikar och tittar på Cimba!.
Kommer nog ett inlägg imorrn med Puss&Kram /Lydiiia :)


Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback