Dagen har varit bra :D!

Hejsan alla bloggläsare! Idag har jag vart hos mormor i Vadstena
och firat henne ♥.Hon fyller idag! Grattis till mormor :D.Efter vi hade
vart hos mormor åkte vi hem och jag hämtade badkläder sen åkte
jag till Mathilda.Vi badade i hennes pool :D.Det var skitvarmt!,det
var ungefär 25 grader :).Den varmaste poolen jag har badat i
där i var det 37 grader !! :D.Skitvarmt jue,det var en inbygd pool
också :D.Mathilda och jag badade ganska länge :D.Sen gick vi upp
och typ visste nt vad vi skulle göra,jah vi gick runt och gjorde lite
saker .Sen åt vi lite mat sen bada vi igen och massa ;).Sen kom
Mathildas bror och hans familj :).Efter det så gick vi ut och jag skulle
typ hem,Mathilda och Robin (hennes bror badade).Sen kom pappa och
hämtade mej :D och nu e jag hemma ;) Ha dt bra /// Lydiiiia

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback