Väderstad vann på innebandymatchen!! :):):):):):)

Idag vann killarna i Väderstad!!.Det var kanonbra ju!!!.Väderstad vann med 1-9.
Det var jättebra för att dom har inte vunnit så många gånger men 2 gånger innan
den här terminen.Så det var duktigt av dom.Och motståndarna var från Motala.
Sen efter matchen så följde jag med Alma hem.För att hon var också där och tittade.
Så jag följde med henne hem för att vi ville va.Vi spelade lite dator tittade lite på tv
och sen körde vi lekar med Almas syster Agnes också.Det var as kul♥!.Sen skulle jag
åka hem.När jag kom hem satte jag mig vid datorn gick in på Facebook och lite.Sen tittade
jag på tv och sen duschade jag och sen gick jag ner och åt lite mat MVH Lydiia♥

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback