Ridning och isahallen!

Ja idag hämtade Alma med familj mig vid halv tio.För att jag skulle följa med dom till ishallen i Mjölby.Jag ramlade många gånger när vi åkte skridskor Haha!.Efter vi hade åkt skridskor så följde jag med Alma hem.Vi  åkte lite skidor och spelade lite spel och så:).Det var kul.När vi åkte skridskor så ramlade jag hela tiden typ.Alma ramla inte så mycket.Men hon ramla några gånger.Sen  när vi hade varit inne en stund efter vi hade åkt skidor så kom mamma och hämtade mig och hade med sig hästkläderna.Jag bytte om hos Alma och sen åkte vi till stallet för att vi skulle rida!.Vi red inte så långt.För vi red iväg en ganska kort stund innan det började mörkna.Vi red bara en liten skrittväg i skogen♥♥!!.Det var en härlig tur.Jag red med mamma och Thunder.Hästarna var jätte duktiga!♥.Det var jätte mycke snö på grenarna och så,och för att det var det så fick jag jätte mycke snö på mig!!.Det fick mamma med men inte lika mycke som jag.Jag hade ett ländtäcke på mig också.På det var det värst med snö asså!!!.Sen släppte vi ut hästarna med täcken på.För dom var lite varma.Sen mockade vi med och jag fixa havren och det.Sen åkte vi hem och värmde oss!.Idag skrev jag visst en hel del med saker!!♥ Ha det bra MVH Lydia och Goliath!!

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback