Jag sitter vid datorn och kan inte komma på vad man ska gå in på!!

Just nu har jag inget att göra är bara inne på Facebook
och sånt också.Facebook är ju kul men man vet inget
bra man kan gå in på,på datorn.Blocket,hästnet m.m.
Man kan titta bloggar med:):):):).Det var ett bra tips jag
kom på eller hur?.Blocket och hästnet är väl ännu bättre
kanske !!.Man får väl göra alla saker som står på inlägget:):).
Fast sen kanske man inte vet vad man ska gå in på kanske?!.
Men då är det bara att tänka.Kanske söka på bilder på google.
Kanske hästar!!?.Det intresse man har kanske man kan söka på.
När man söker på hästar kommer det fram ganska många bilder.
Men jag har ju tittat det så många gånger nu.Och därför är dt ju
samma bilder hela tiden och ibland söker jag på engelska.Då söker
man ju på horses så kommer det fram fina bilder där också.Men det
har jag tittat ganska många gånger nu också.Men det är ganska fina
bilder.Ha det jätte bra så länge           VI SES!.//Lydiia och Golle Bollen

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback