Har varit i Ljungby idag:)!

Idag var jag i Ljungby med Goliath.
Vi red dressyr och travade över
bommar på marken:):).Det var kuul!.
Och imogon ska jag till Walltorp.Och då
ska jag iallafall hoppa lite:)kul!!.Då vill
jag hoppa högt.Sen idag har jag o mamma
varit i Mjölby och köpt pressent till pappa.
Han fyller imorgon med!,det har jag glömt att
skriva tidigare..Sen köpte jag ett hårband med.
Och det ser ut som riktigt hår,för att det är en fläta
som är låtsas hår bara.Dom är kanonfina tycker jag.
Men det var lite förstort för mig bara,men det går väl
att fixa på nått vis tror jag:).Det var nog allt för det här
inlägget ha det bra så länge //Lydia♥!!

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback