Studiedag!

Idag var det studiedag för Väderstad skola.
Alma var med mig till simhallen i Linköping.
Det var jätte kul.Det var hopptorn där
och Alma och jag hoppade bara från 3an.
Axel och hans kompis Mattias var också
med.Dom hoppade som högt från 5an.Det var
det  högsta som fanns.Sen fanns det vattenrutschkana
m.m.Sen hade det helt plötsligt gott 3 timmar.
Så vi åkte till Macdonalds i Mjölby. För vi
var så hungriga!.Sen åkte vi hem.Sen satt
Alma och jag lite vid datorn och cyklade.
Sen skulle vi åka till Axels samling.För han skulle
spela match med 97orna.När dom värmde upp
och klädde om åkte mamma,jag och Alma
upp till stallet och tittade till hästarna.Det var
ganska roligt för Alma och jag lekte häst
på ridbanan och då var hundarna ute.och vi
byggde upp ett hinder.Sen sprag vi och hoppade
några gånger och det ville hundarna med så dom sprang
efter oss och hoppade med oss.Sen var vi tvugna att
åka till matchen igen. Väderstad spela mot Boren tror jag.
Väderstad vann med 5-2. Det var bra för Väderstad men inte
så bra för dom andra HIHI.           Godnatt!!!!


                   MVH Lydia

 


Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback