Ridit Goliat i regnet!

Idag har jag ridit Golle i ösregn inte så kul
men ibland måste man rida fast det är dåligt väder
Idag var jag och hoppade hinder i skogen med Golle
först var jag jätte nära på att ramla av för att han hoppade så
högt över. Borka hoppar inte så högt över hindret.Så jag är inte så jätte
van att hästen som jag sitter på hoppar så jätte högt över hindret.
Fast sen sa mamma ett tips som hon brukar göra på hoppträningen
hon sa att jag skulle sätta fram händerna på manen några meter innan hindret. Sen
efter en gång märkte jag att tipset var bra!=)

                   /Lydia

                  Hej då så länge!=)=)






Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: Mamsen

Kul att du tyckte mitt tips va bra, jag glömde nog det på hoppträningen igår eller va tror du???

2009-09-03 @ 22:16:49
Postat av: Mia

Vilken smart mamma du har! Hoppas att du har det kul med Golle.



Kram

Mia

2009-09-04 @ 22:48:20
Postat av: Lydis

Ja tror också att du glömde det då!hihi

2009-09-07 @ 20:06:32
URL: http://hastcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback