En helt vanlig dag

Idag gick jag upp och fick väcka Axel.
mamma var på jobbet och pappa också
så vi gick upp själva i morse.Det gick ganska bra.
Pappa ringde typ vid 5 i sju eller nått.Han fråga om vi var
vakna som han frågar alltid.Det var jag som svara. För Axel
låg i sängen då.Fast jag sa till honom att han skulle gå upp.men
sen när pappa hade ringt så gick han upp iaf.Fast jag fick tjata ganska många
gånger först innan han lyssnade på mig.Sen åt vi varsin knäckemacka med
renost på det var ganska gott!Och sen ringde mamma och sa att vi skulle gå
till bussen.Det var jag som svara då med.Vi sa ok och gick till bussen.Axel och
jag har varit ensammna några dagar i veckan sen skolan börja och jag har fått
låsa varenda dag då! Jag sen blir det att titta på fotbollsmatch. Det är Manchester
United och Bechiktas.Jag vet inte riktigt hur det stavas men mamma trodde så.
Jag hejar ju på mitt favoritlag som är Manchester United♥.Jag ♥ dom.
fast det var synd att C.R flyttade till Real Madrid.Det är ett dåligt lag tycker jag!

                MVH Lydia◊

 




Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: Frida

Tack så mycket Lydia! Vem vet, vi kanske ses på tävlingsbanorna i framtiden :) /Frida

2009-09-16 @ 12:05:04
URL: http://funfair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback