Ridit Sötnosen idag då!!

♥Golle♥ och jag hoppade idag han var JÄTTE duktig..
Han tyckte det var roligt:) och han var VÄLDIGT pigg med för
för han får lite mer havre nu för att han ska bli piggare.För när
man kommer till en tävling och hoppar 50-60cm då tycker jag
att man kan galoppera;).Men han är som han är och jag vet att
han KAN hoppa oxrar på 60cm i TRAV!!!.Han gillar verkligen att
hoppa o jag med.Det är bra att hästen och ryttaren har samma
intresse.För om man kom ut på tävlingsbanan på en Clear Round
och hästen gick jätte fint och inte gilla att hoppa då skulle den
kanske vägra ut sig på första hindret eller nått.Sen om man kom
ut på en dressyrtävling och hästen var en hopphäst då kanske
hästen eller ponnyn hoppa över dressyrstaketet HaHa.
                     //Lydia H♥
Han är liksom sötaste hästen som finns!!!!!!!!!!.

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback