Hoppträning ikväll:):)=)

Idag ska mamma och Flundran på hoppträning.
Som vanligt ska ja följa med HiHi.Jag tycker det
är kul att titta på mamma och massa andra.
En del hoppar jätte högt och en del hoppar lagom
och vissa ganska lågt med det är inte så vanligt
att någon grupp hoppar så lågt som jag gör typ.
När jag var med på hoppträningen med Golle
då hoppade vi nästan en 80oxer fast så högt
hoppar inte vi på tävlingar eller för Emma.
Men Emma är ju inte än "hopptränare" som
Ronie är.Han tränar ju bara andra i hoppning.
Emma har hoppning "nästan" varannan gång.
Fast nu har jag ridit 2 dressyrlektioner i rad.
Men mamma ska ringa till Emma nån dag och
fråga om hon inte kan ta en hopplektion
nån dag.Jag vill verkligen det dressyr är
INTE roligare än HOPPNING.Goliaths sadel
är hård och så med.Så den är lite för
hård att sitta ner i traven på men ja får
stå ut med det.Men mamma har skickat
efter en skinnpadd eller något som man
ska ha på sadeln.Jag länktar tills den
kommer♥.         Ja kommer typ inte
hem för en 11 ikväll så jag skriver mer
i morgon istället.Ha det bra så länge!"!!!!!!

                     /♥Lydiia♥!!


Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: kajsa

hoppas de går bra :)

2009-11-18 @ 15:49:14
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback