Globen Äger!!!!!!!

Globen♥.Igår åkte mamma o jag bussresa med Tranås Ridklubb.
Det var as roligt vi gick på stan på dan och sen på kvällen var
vi i globen.Innan vi gick in gick vi på mässa.Vi köpte stallboken.
Sen fick man ta nånting och då gjorde jag det.Sen väntade vi
på våra kompisar Maria m.m.Våra kompisar var från mammas
jobb.Så det var därför vi kände dom.Sen gick vi in och satte
oss.Det var en as bra föreställning.Det var hoppning och en
massa roliga saker.När föreställningen var klar så gick vi
till bussen men vi hittade den inte först.Då var klockan 00.05.
Jag sov på vägen hem.Vi kom hem klockan 03.30.Då gick
jag och lade mig och jag somna direkt.EN JÄTTE BRA
FÖRESTÄLLNING OCH SHOW!!!!!!!♥♥♥♥.
           Lydia!

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback