Julklappshoppning i Tollstad.

♥Idag ska jag och den bästa Goliath♥ på
julklappshoppning.Jag vill ha julklappar jag
vill ha JULKLAPPAR idag.Om jag får julklappar
ska jag öppna dom i stallet haha.Fast det är ju
Goliath som har förkänat dom så han ska försöka
öppna paketen.Jag ska ha glitter på mig och så.Haha
jag kommer nog se ganska julig ut hoppas jag hihi.Men
jag hoppas att det går kanon Tollstad brukar ju hitta på
nått så man vet aldrig vad som dom hittat på.Ibland kan
dom ha blommor under hindrena och en badrumsmatta och
så med så.Det stog så här:BANAN ÄR OCKSÅ JULPYNTAD.Jaha
tänkte jag men det skiter vell jag i.Jag har en häst som inte vägrar
på absolut någonting //Lydia skriver mer sen♥

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback