jag är ganska trött!

nu är jag ganska trött men i morgon upp klockan typ halv nio fotbollslägret börjar kl.10.00
JOBBIGT! Hur ska jag orka! under semestern har jag inte tränat så mycke så ja har knappt nån kondis kvar
men lite kondis har jag ju för jag har ju ridit tränat lite har ja ju gjot men inte så mycke cyklat ner till värsta några gånger
 gästerna är kvar en och pratar men jag och Axel (min bror) sitter inne och spelar tv-spel och sitter vid datorn!!!!
ska snart gå och lägga mig men inte än!




                             skriver mer imorgon       
                           sov gott alla
                            /Lydia                            
 

                                                           

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback