sorry sorry.

Har inte haft orken eller lusten att blogga, då det hänt en sak. 
Men jaja, nu ska jag försöka komma igång lite smått igen.
 
Igår red jag båda hästarna., lite lungt då jag va dötrött.. Sov 3 timmar den natten ungefär..
Hästarna gick okej, kändes lite stela båda två. Men idag ska jag rida dressyrträning för Elisabeth Lundholm!
Det ska bli kul! Få massa bra tips som jag kommer ta åt mig. Rider träningen med Cimba :)
Elisabeth verkar väldigt duktig. Vet dock inte så mycket om henne. 
 
Men vi har ju vunnit en clinicmed henne iallafall som kommer att vara ikväll också, klart man kollar! Det kommer också bli intressant att kolla på och ta in tips i hubvudet! ;)
 

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback