So nationella och NO

Sitter här och pluggar lite SO, har typ lite vi ska kunna tills imorgon. Några olika frågor och så.
Om typ häxor och trollkarlar. Jaja, men idag hade vi nationella i SO, sen sista delen i NO också. SOn gick ganska bra tror jag , NOn gick okej , haha tror jag iallafall. Men vi har matte läxa som jag måste göra också tills imorgon, och nationella prov igen i SO imorgon.. Undra vad som kommer på det provet då? Skulle va bra o få se alla frågor på nationella dagen innan sen plugga på och få A, haha gud va jag drömmer. Närå..
 
I No gjorde vi ju sista idag, typ att vi skulle labba. Tror det va sista delen i NO. Ajja, sen har vi kvar muntliga delen i engelska också. Hate it.  
Men sen när pappa kommer hem , kanske jag drar till stallet och rider. Hoppas på det, mamma jobbar..
 
Snyggisch häst ;)
 
 
 

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback