Hoppträning idag

Idag är dte hoppträning, inviga mina nya ridstövlar! Hoppas Cimba är på bra humör och sköter sig. 
Dagen har vart bra, fick reda på NO provet, fick B! 2 poäng ifrån A.. Lite surt, men jaja B är bra. 
Imorgon efter skolan ska mamma och jag hjälpa till o lasta Sarahs häst, ni vet Greger :) Då han ska komma till vårat stall på sommarbete.. Hoppas det går bra att lasta ;)...
 
 
My och Calle, vad gör Calle egentligen? ;)

Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: Mysan

Gud va kul med hoppträningen! :D Haha jag har världens knashäst asså! Vi måste ju hitta på något snart Lydiaaaa! :*

Svar: Ja, han är en buuusseeee ;) Hoppas det var ok att jag la ut bilden!Ja, dte måste vi verkligen!! :* :*
Lydia

2013-05-30 @ 08:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback