Dressyrträningen Elisabeth Lundholm

Tänkte berätta lite om träningen igår med Cimba.
Tänkte berätta lite om hur jag tyckte Elisabeth var som tränare och så.
Jag tyckte att hon var otroligt duktig! En utav de bästa jag ridit för. Helt klart. Så noga med allting och gav så bra tips. Hon visste hur man skulle lösa allting och ja, hade väldigt mycket duktigt att säga till alla.
 
Cimba gick så himla bra vissa stunder. Åh, bästa. När jag rättade till min sits då gick han i form och var fin. Red utan stigbyglar nästan hela passet. Det var inte så jättejobbigt endå, faktiskt ;) 
Är verkligen super nöjd efter träningen. Att så små grejor kan göra så stor skillnad. När jag slappnade av , gick Cimba mycket bättre.
 
Fick jättebra tips och ja, verkligen glad att jag var med på träningen! :)
 
Stor hiss till Elisabeth!! G_R_Y_M_! 
 

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback