Blodomloppet, friluftsdag , fotbollsmatch

Hej på er! Inte hunnit med bloggen på ett tag, eller ja några dar. 
Imorgon åkte jag, mamma och Sarah in till Linköping. För att springa Blodomloppet! Första gången jag är med och tävlar i att springa, eller är med i ett lopp. Det gick ganska bra, sprang på ca 30min, 5km. Inte så nöjd med tiden men jaja.. Det var roligt iallafall! Och jag slog mamma och Sarah ;)
 
Idag hade vi friluftsdag i skolan. Som för mestadels har gått väldigt bra! Gick till final på 60m och vann i finalen! Haha stolt över mig själv! :D Sen vann 6C (min baskgrupp) stafetten! Och jag var med och sprang, sista varvet. Nöjd med mig själv faktiskt :) Åkte hem vid 1 när vi var klara (Y). 
 
Sen fotbollsmatchen nu ikv. Den slutade 0-0 och det var väldigt lika ;) 
 
Har vädligt mycket träningsverk nu. Och imorgon är det tävling i Boxholm också. Tagga! :)
 


Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback