Liseberg, dagen

Hej! Liseberg var superkul!! Var där med Alma, Lina och Charlotte. Väldigt mysig dag faktiskt, bra väder också :D
Åkte Balder 3 ggr och Kanonen 2ggr, och Uppskjutet 3 ggr tror jag :) Sen åkte vi även mer attraktioner såklart. Flumeride, Kållerado, Jukebox m.m. Så det var roligt! :)
 
Idag började jag dagen med en fotbollsmatch, som gick helt åt skogen. Förlorade med många mål och alla i laget var trötta idag kändes det som, men jag fick in ett mål på en frispark faktiskt, medans andra laget rullade in många mål, vet faktiskt inte hur många mål dom gjorde.. Så det var lite surt :/ Men det är bara att ta nya tag!!
 
Efter matchen åkte mamma och jag bort till Nykyrka och kollade på lite storhästar, eller ja det var hopptävling. 
Fotbollsplanen låg inte långt därifrån, typ 5 minuter. Så då såg vi några fina hästar :) Sen efter en stund drog vi hemåt och jag bytte om sen åkte vi och firade min kusin Viktor som fyller 2 år idag, grattis buse ;) 
När vi hade fikat gick jag ut och och red Cimba i SPÖREGN. (Viktor bor där vi har hästen).
Vi blev dyngsura.. Men Cimba var fin idag, dock red jag inte så länge pga vädret. Men han var fin den stunden när jag red iallafall! :) 
 
 
 

Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: Linn

Fin blogg! Allt bra? :)

Svar: Hej! Tack tack! Ja det är bra! Fin blogg du med :)
Lydia

2013-08-18 @ 22:45:53
URL: http://linnhagstedt.se
Postat av: Ponnydressyr - Sara

Sv: Jaaaa taack så mycket!! :D men kolla här så fattar du nog: http://ponnydressyr.se/2013/august/kommer-inte-medverka-i-globen-horseshow-2.html

2013-08-19 @ 00:29:45
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback