Moa och Värends Pål

Måste faktiskt ta och skriva ett inlägg till min fina vän Moa. Idag lämnar hon sin ponny. Han är såld :(
Jag har ridit Pål och han är grymt fin. Han är väldigt snäll också kan jag lova. Moa har ägt Pål i 4år. Det är ett bra tag. Moa & Pål vann en klass i Rappestad nyss. Jätteduktiga! Dom har varit så fina ihop. SÅ synd att dom ska skiljas :( Men så är det... :/ Tyvärr! Både Moa och Pål är otroligt snälla och trevliga. 
Massa kramar till Moa. Jag vet att Pål kommer sakna dig! ♥
 
 
Så underbara! <3 Moas blogg hittar ni HÄR

Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: Moa Christensen

Tack världens bästa Lydia, du är underbar. Tack för ditt stöd och att du finns! Det verkligen uppskattas. Nu känns det bara så fruktansvärt att jag ska behöva vakna upp utan min fina p

2012-07-19 @ 00:39:42
URL: http://varendspal.blogg.se
Postat av: Moa Christensen

Tack världens bästa Lydia, du är underbar. Tack för ditt stöd och att du finns! Det verkligen uppskattas. Nu känns det bara så fruktansvärt att jag ska behöva vakna upp utan min fina Pål här hos mig. Att lämna honom och sedan åka där i från utan honom är nog det värsta jag gjort :'( Men han kommer få det så bra min lilla skrutt <3

2012-07-19 @ 00:42:02
URL: http://varendspal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback