B&B in Skåneland

Sitter här på rummet på B&B. Sängarna har varit jättesköna och vi har sovit bra :)
Snart så ska vi väl packa ihop och åka iväg till Falsterbo igen :D 
Jag skulle bloggat igårkväll också men hann då inte.
Härifrån till Falsterbo är det 3,5 mil. Så inte så långt :)
Har tagit lite bilder med My's kamera. Så rolig och bra kamera Mysan :D
Fast dock så har jag fotat upp alla bilder, då det var typ 1500 bilder på den. Fast dom mesta var Mysans ;)
När jag kommer hem idag så kommer det ev upp bilder :) Har både dressyr och hoppbilder :)
Men nu måste jag dra! Bloggar mer ikväll (om jag orkar) :) Pussandhej BTW, tacck til myen som bloggat åt mig <3
 
 
Jag ser cp störd ut jag vet. Men detta är iaf jag and MusseBus! 

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback