Valborg 2012 med My

Mesta delen av dagen har spenderats med My Wass. Ja drog till herrgårn och kolla när hon red. Det gick superbra efter vilan! Sen följde jag med My och dom hem. Fixa i stallet med Prince och sen drog vi hem till henne. Gick ut med hundarna en lång svänga.. Mysiiit. Sen drog hennes mamma o pappa till Betty o dom. My och jag åt mat och sen drog vi typ till stallet och gav dom mat! Hem igen till My och åt CHIPS nom nom.. Sen kom min mami och papi och hämtade oss. Sen drog vi till Skge. Och vi gick runt och rund x 100 typ.. Men roligt hade vi. HaHa. Sen träffa vi alma och mathilda en stund. Vi kollade på raketer.. Wow  säger jag bara.. Sen drog vi hem! Imorgon ska ja faktiskt på dressyr clear round på herrgårn! Lycka till ? men TACK för dagen My ! <3

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback