Studiedag!

Hej alla underbara! Idag är det ju studiedag! + om en vecka nu så är vi på väg till BODA BORG :D.Det kommer bli as kul!. Vill ni veta vilka som är med i min grupp? ;).A OKEJJ DÅ! Alma,jag,Mathilda och Eilun (Elin). Elin har såklart världens bästa smeknamn! ;D.Men jag hoppas att det kommer bli en rolig klassresa! Eftersom vi är en 4-5 nu. Efter sommarlovet flyttar ju 5 orrna till Trojan ! :(.Kommer sakna dom grymt mke!.Men ändå rätt skönt o få vara själva sista året i Väderstad. Men idag ska jag åka in till Mjölby med Mathilda och Alma !:D. Vi ska väl såklart shoppa och lite ;D. Det kommer äga ! :).Men ni får ha det så bra puss&kram

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback