svar på frågestunden :D

nu tänkte jag svara på frågorna som har kommit in till min frågestund :D
Kajsa :
- Vad fick dig att börja rida? svar: jag vet inte,men jag tror det var för att mamma red :)
- Hur länge har du ridit och hållit på med hästar? Ridit i ungefär 8 år :) 
- Hur många schabrak har du? ungefär 5 elr nått!
- Tycker du att det är viktigt med märkesutrustning/kläder? njaaa lite faktiskt enligt mej iaf :D Jag gillar verkligen JW! :)
- Brunt eller svart läder? Svart!
- Vad är det bästa du vet? HÄSTAR! <3
- Hoppning eller dressyr? hoppning, fast dressyr är roligt när det går bra. Hoppning ä roligt jämt :)
- Vilket är ditt drömyrke? vet inte ;)
Bella :
-hur gammal är din häst ?  Han ä 6 år :D
- vad heter din allra bästa vän ? jag har 3 st :) Alma,Mathilda och Cimba!
:)
Felicia :
Vad är det högsta du hoppat med Cimba?:P Svar: det är 110 cm :D
Madde :
Vilken var din första häst? Min första fodervärds häst hette Borka Prinsen och var hingst :). Min första egna är ju Cimba.
Vilka bloggar läser du? ponnysanning,nellieberntsson,nicholaistyle,varendspal, och många fler! :D
Favorit Hästbutik? Sharpman! 
Har du varit med om någon svår ridolycka någon gång? nae;p
TACK FÖR FRÅGORNA! <3

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback