Nu har jag och Diesel vart ute och gått....

Nu har Diesel och jag vart ute och gått nu ligger han i skuggan här på våran trapp. Jag sitter ju också ute såklart :D<3. Han drog inte jättemycket idag. Jag tror det är för att det är så varmt för honom idag! Han har ju svart päls också. Elr det mesta är svart på honom iallafall. Men iallafall vi gick upp till grannen Moa Molin och vände :D. Skriver hennes namn eftersom hon läser min blogg :P. Men förut så gick jag upp till moa på morogon (ungefär alla). Där stod jag och väntade på bussen med henne och hennes mamma. Men nu kan jag ju inte göra det eftersom hon börjar trojan och åker med en stor buss istället :(. Tkr att det är tråkigt att den klassen slutar i våran skola! Alla i den klassen var ju så himla snälla. Fast det är bra att vi kmr upp till Trojan nästa år också ;D. För er som undrar så har vi vart både 3-4 och 4-5. Jag börjar ju i 5an i höst sen.. Det är väldigt jobbigt att skolan börjar snart ! :(. Men iallafall såhär ser diesel ut just nu.
dålig bild men den får duga.

Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: julia sundelius

sv: ja, inte kul. Men det är bara fortsätta kämpa och om han fortsätter sparka och stegra så måste du vara konsekvens och fortsätta tills han ger sig, annars kan det bli farligt i andra lägen. Om du vill ha hjälp är det bara att säga till ;)

2011-08-03 @ 12:15:59
URL: http://halvblood.blogg.se/
Postat av: moa molin

va synd att jag nt var hemma då (:

2011-08-03 @ 13:28:16
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback