Har inte haft tid att blogga idag..

Hejsan. Idag har inte bloggat som ni kanske har märkt. Jag har spelat fotbollsmatch,ridit, kollat på axels fotbollsmatch och vart med pappa och jobbat! Idag har jag gjort mke :D. Allting har ju gått bra också. Förutom fotbollsmatchen då. Min. Vi förlorade. Men jag tyckte att vi spelade bra iallafall. Ridningen gick kanoners även om mamma och jag bara skrittade en sväng i skogen. Kollade på Axels fotbollsmatch. Dom vann! Var med pappa och jobbade ;). Det gick också utmärkt! Min dag har vart bra! :D. Hoppas dagen imorrn blir lika bra! Imorrn ska vi till Herrgårn med Cimba. För att  Moa är där då och hon ska rida honom igen ;D. Hoppas det går bra! <3. Ha det bra / Lydia!

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback