Godmorron på er!

Hejsan! Idag ska jag åka på clear round med plutten lycka till ksk? (; Jag ska till Tollstad. Jag ska hoppa 70cm och 80cm. Hoppas det går bra bara ;).  Men idag är det en sån här varm dag igen :). Skönt med lite värme :D. I sånt här väder vill man ju bara hoppa i ett iskallt bad ;). Eller kanske inte iskallt, 20 grader skulle va lagom elr lite mindre kanske. Men igår vart jag ganska bränd! Idag ska jag sola meeeera! :D. Det är gött att få lite färg! (; Men imorrn äre ju skge marken också. Gött då! Jag tror jag ska gå med mamma en stund på eftermiddagen. Men på Torsdag skas jag gå med Mathilda och Alma <3. Kommer bli as bra! =). men ni får  ha det bra så ses vi snart //L.H
Håller på att ramla av på bilden ;)<3 fast bilden är tagen från en film oc

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback