Grymmaste ponnyn!!

Cimba var sjukt duktig idag! Så himla fin ♥♥
LD ("framhoppningsklass"): Han var ganska pigg och framåt på framhoppningen. Han kändes bra, när vi kom in på banan taggade han till ännu mer, och vart väldigt pigg. Superfin, men tyvärr ett stopp. Vet inte vad som hände, men det stod ju mot läktaren. Så det kan varit det. Men han var super fin. Jag är jättenöjd! (4fel)
 
LD (lagklassen) bedömning stil: Han kändes sådär när jag hoppade fram, lite segt. Men sen när jag hade sagt åt honom att gå fram. Då gick det liite fortare iallafall. Dock hände det en olycka så hon fick åka ambulans, så då blev det lite väntan. Hoppas du mår bra Petra! Men iallafall, kändes okej på framhoppningen. 
Vi kom in på banan och han taggade till igen! :) Känslan var super och vi tappade inte fart nångång typ. Jag gick nolla, och jag är hur nöjd som helst! (0fel)
 
Grymmaste ponnyn, ja :) Tävlingen gick i ridhuset, bara för att det skulle regnat ^^ Men bra för oss, då Cimba gillar ridhus mer ;) Bästa C I M B A <3
 
TACK till Lina W som ställde upp och skjutsade och hjälpte mig hela dagen! Tack så mycket :D
 
 

Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: Hanna

Ni är så duktiga!! <3 Tagga tills söndag!

2013-05-05 @ 20:00:42
URL: http://equin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback