Nervös

Åh, nervös  inför tävlingen imorgon. Vet inte varför.. Ny plats, nya ridhus.. Eller? ja jag vet inte! 
Men hoppas att Cimba sköter sig och hoppar imorgon :) Har aldrig var i Jönköping och tävlat förut, de har 3 ridhus. 
Hm, lite annorlunda men endå väldigt bra ju. Har sett filmer därifrån. Det är fint iallafall! ;)
 
Det blir säkert bra, men diss till att jag måste gå upp så tidigt... Usch, hatar det verkligen. Men det är det man får ta när man ska tävla ! 
 
Är så nervööööööös... 
 

Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: Johanna Greiff


Hej! Jag skulle bli otroligt tacksam om du kunde hjälpa oss att sprida detta. Du kanske är intresserad av delta själv, och är du inte det får du hemskt gärna hjälpa oss sprida detta.

Den tyske elittränaren Klaus Sponagel kommer till stall Flemma den 22-24 mars för att hålla en tredagars kurs i hoppning. Klaus har livslång erfarenhet av hästar och har hjälpt många unga ryttare upp till de allra högsta klasserna.

Stall Flemma ligger ca 2 mil norr om Linköping och kursen kommer hållas i ett stort ridhus med fibersandsunderlag och bra hinderpark. Ryttare på alla nivåer är välkomna och grupperna kommer anpassas efter ekipagens erfarenhet.
Kostnad:
1 dag 550
2 dagar 900
3 dagar 1300

Är du intresserad? Kontakta då Cecilia
Edlund, [email protected] / 0702586490 eller Malin Möllerfalk, 0766333513

Mvh Johanna, Cecilia och Malin

Svar: Så nu finns det ett inlägg om det! :)Självklart att jag hjälper till att sprida det.
Lydia

2013-03-02 @ 20:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback