Mina stigbyglar

Just nu använder jag helt vanliga sånna här Ledad Stigbygel fr Källqvists. Något snarlika iallafall. Intee xakt sånna hära iallafall. Men, ja något liknande. Jag tycker att dom är bra. Men ja, dom är av en enkel modell, som många har.
 
I sommar och så, tänker jag att rida med mina compositi stigbyglar! Dom är så snygga och så bra! Dom är mjuka och lätta att rida med. Fick dom i födelsedagspresent förra året. Men nu under vintern har jag inte kunnat använda dom , då det har blivit is på plattan där man har foten. Och då har det blivit lite halt. Men jag hoppas att värmen kommer snart så jag kan börja använda dom igen! Priset på dessa är väldigt billigt. Köpte dom för något runt 300kr tror jag. Verkligen värt priset :)
 
 
 

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback