Resultat hopptävling Anebyortens Ridklubb 21/4-13

Hej, tänkte skriva lite resultat ifrån dagen! 
 
På framridningen och framhoppningen kändes han okej, men endå lite seg så jag försökte få igång honom lite mer. Det gick ganska bra, men endå liite seg. Men somsagt, det kändes okej när vi gick in på banan.
 
LD-10 (Lätt E) (Ute): Han kändes ganska bra, men 3 stopp = Utesluten. 
 
LD-10 (Lätt E) Omstart (0 fel): Gjorde omstart. Han kändes mycket bättre, men jag fick kämpa! Men endå 0 fel! :)
 
Lite väntan tills nästa start var det, men endå inte jättelångt !
 
Jag började rida fram till LD. Han kändes ungefär som framridningen till första klassen. 
Gick in och hoppade ett tar skutt på framhoppningen, kändes bra!
 
LD (11 fel): Jag TROR jag fick 11 fel är inte säker. I denna klass kändes han bättre än första rundan. Vi blev inte uteslutna iallafall :) Fick 2 stopp på 3an, sen gick det kanon resten av banan. Men i högtalaren sa de att jag fick 12 fel + 3 tidsfel. Men jag fick bara 2 stopp, så jag vet inte :p Men jag tror isåfall att jag fick 11 fel om jag hade 3 tidsfel.
 
Jag är ganska nöjd endå, första utetävlingen för iår! Kändes bra, och hiss till att vädret var så bra med. Perfekt tävlingsväder :) Jättefin anläggning btw, och bra banpersonal osv.
 
 
Enda bra bild mamma fick till ;)

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback