Vhsk's gala 2012

Hejj
Jag skulle vilja säga att galan var riktigt kul! Maten smakade väldigt bra och ja, det va grymt. 
Tyckte att kvällen var väldigt lyckad. Var där typ till halv 1 elr nått tror jag. Var skapligt trött då kan jag säga ;-)
 
Fick lite pris , elr ja. Fick en blomma för att jag har ridit i lag för Väderstad Hsk :) 
Sen fick jag en liten påse med lite i, för att jag har varit med och ordnat ! :) 
 
Mamma köpte 2 lotter också. Och dom vann hon på, elr hur man ska säga. Och mamma hade åkt hem då, så jag fick ju bestämma pris åt henne.. ;) Tog en handduk som är broderad med ett hästhuvud. Och en magic brush borse, bra att ha en till :)!
Jag tyckte att det var superkul! :D 
Kram
 

Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: Tilda Åkesson

Fina bilder! Kika jättegärna in på min blogg! ;)

2012-11-18 @ 16:42:54
URL: http://tildaakesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback