Träningen igår

Heej, förlåt för att jag inte uppdaterade ngt igår. Ett dåligt inlägg. Men jag var ju somsagt på hoppträning igår. Som vanligt på herrgården ;-). Det var superkul att träna för Nina igen. Eftersom hon vart i Baliså har hon inte tränat oss på 2 veckor. Hon  var brun iaf. Haha. Hanna red Ninas häst Elin, jag red min cimba, My red sin Prince och Lina red Fixan och Lisa red Calle :D. Det gick bra för alla, men lite mindre bra för mig, men bra gick det! Dom släpade fram vattenmattan.... Haha, Cimba hatar den verkligen. Fast det är bra att hon släpar fram sånt, för sånt kommer väl komma på nån tävling snart säkert ^^. Men till slut hoppa han den iallafall. Efter några (många) gånger. Men Cimba hoppade iallafall bra i slutet. Heena ifrån Stockholm var hos nina också. Jag var på höstlovsläger med Heena. Hon knäppte några kort som jag hoppas att hon mejlar över snart!! Klart ni får se dom då. Hoppas ni har haft en bra dag :*
Sähär gjorde han.....


Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: Kristina Warg

Kul att du läser min blogg!:) Hälsa Emma från mig!

2012-03-02 @ 00:21:08
URL: http://kristinawarg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback