SVERIGES NATIONALDAG!

Tja! Ingen update idag, I KNOW. Dagen har spenderats med goa människor. Underbara människor. Vart med Hanna och My mest idag. Vi har chillat runt och hållt i käpphästhoppning, gått tipspromenad, ätit saker och massa mer ;-)
Trevlig dag asså... Följde med Mysis hem efter firandet.. Roligt :-D Åt lite och sen drog vi ner till stallet.. Såg Mysans nya polle med, KANONFIN! Ser ut typ som Cimbiz <3 Calle (han kallas det) är en ganska heting asså, Pigg som fasen! Fast hoppa kan han! :-D Det blir nog superbra Mysis! Hon tränade för Betty också, det gick bra. Superbra dag, nationaldag.. Dock har jag inte tänkt på att det är det (a). Men TACK för dagen alla som jag träffa ;-)
När mamma kommer hem blir det att åka och rida Cimbaälsk. Bara mamma kan komma hem snart !! Haha nu kom hon visst!! Bye bye!

Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: julia

Sv; jaha, jag köper mina saker på Hööks eller Lyckås ridsport:)

Vad ska du göra imorgon?

Kram

2012-06-06 @ 21:15:23
URL: http://juliaroz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback