Bästa My Wass

Hej! Inte så mycket update idag, eftersom jag har varit hos My typ hela dagen, eller halva iaf. Vi har myst i stallet. Haft en underbar dag helt enkelt. Eller vad tycker du Mysan? ;) Cykla ju somsagt t henne. Haha kom fram till slut iaf ^.^ Men vi chillade nere i stallet  och sen borstade vi hästarna osv. 
Sen red vi ut :D Jag red CALLE (My's nya häst). Han var superfin och härlig att rida på. Han var pigg och det var superkul!! My red Prinsen. Han var också rätt pigg idag tror jag ;-) <3 vi galopperade jättemycket, det är ju roligast ^^ Red Kylie också hon var också fin! Men det är konstigt från ponny till travare lixom :p
TACK för ni gjorde min dag så GRYM. Stort tack för mat, glass osv! Detta måste vi göra om!! :) ♥ 
Underbar dag!! ♥
 
 
My, Prince och Calle :)♥
 

Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: MYSIS :D

haha jaa verkligen!! ^^ måste göras om :D awesome! <3333333

2012-06-21 @ 00:04:35
URL: http://myandprince.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback