Svar på frågestunden del 1

  • Mamsi 
     
    Vem är bästa hästskötarn? haha du. 
  • Moa Christensen
    Bäst blogg Lydia!! :D <3
    Aw, tack Moi :) <3
    Din är bättre!
     
  •  
     

    Planer inom ridningen/Cimba i år? Att komma runt en bana felfritt på 90cm på CR.
    Högsta önskan?  Att jag vinner 100 miljoner kronor tror jag, jag har många önskningar ;-)
    Vad är det bästa med din ridklubb?  Att alla är trevliga och snälla mot varann och så :)
    Vilka tränar du för?  Nina Fox Stark och Emma Rosén för tillfället ;)
    Den bästa tränaren?  Asså vet inte... Alla som jag ridit för är bra, typ ;)
    Och varför tycker du att den är så bra?  Alla som jag ridit för är så snälla och hjälper till mke.
    Vilken häst och ponny vill du helst ha om du fick välja?  Skulle inte tacka nej till Black Trump eller Shafts Lightening Jack (stavning) ;) Storhäst då, skulle inte tacka nej till Tornesch :)

    Förebilder inom ridsporten? Jao, Rolf Göran Bengtsson!

    Vad gör du på din fritid? Rider, spelar fotboll och är med kompisar oså :)

    Vilka märken föredrar du i ridningen? Kingsland, JW. Det finns många bra :)
    Vad tycker du om skolan?  Asså det är tråkigt ;) Men nyttigt!
    Vad ska du göra i sommar? Njuta av sommarlovet, åka  båt, bada, rida och mycket mer :)
    Ska du till Falsterbo i år? JAPP, längtar as mycket :D
    Har du några tävlingar inplanerade? Nej, inte i nuläget.
    Tycker du om Väderstads kardemummabullar? Dom e mumma ;)
    Vilken är din favorit glass? Finns jättemånga goda, kan inte bestämma :)
    Tycker du mest om att handla hästgrejer eller "vanliga"? Hästgrejer, tror jag! 

    Puss och kram <3 <3

     
     
     
  •  
     
     
    Lisa.M
    vem gillaru ?jag gillar ju Cimba :-D <33

    Kram Lisa :* <33 Kram!

     

    Snart kommer det mer svar :) / L.H


Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: Moa Christensen

Vilka dagar ska du på Falsterbo? :D <3

2012-07-05 @ 09:53:09
URL: http://varendspal.blogg.se
Postat av: Lisa.M

hahha menade ngn människa men ajaj ;) <333333

2012-07-05 @ 17:57:34
URL: http://nattstad.se/LisaaM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback