Svar på frågestund Del 2

Postat av: mysis!!

hellu!! jag undrar varför valde du att gå med i VHSK?? hur kom det si att du gjorde det osv.. :)<333333333

Jao, vi hade väl precis funderat på att gå med i Mjölby tror jag, sen dök VHSK upp då gick vi med i den :) <3333333333333

Postat av: mysis!!

vad har du för mål med din ridning 2012? :)<3333333

Det är att hoppa felfritt 90cm på CR med Cimbiz <3333333333 

Postat av: mysis!!

har du gjort någonting någon gång som du ångrar?! :)<333333333

Det har jag! Men inget jag kommer på just nuuu! <3333333

Postat av: jenny

hur tänker du när du sätter dig på Cimba innan en tävling? ´har du startat lokala tävlingar? ifall hur många?<3 Puss! din blogg äger!

Hur jag tänker? hmmm, jag känner att han går fram oså :) Det är väl så jag tänker (HAHA). Jao, det har jag :D, kanske ett tiotal kanske :) <3

Aw tack! 

Postat av: Sanna H

vilken ridklubb rider du för? tycker du att den är bra eller dålig? har du tävlat i skogslotten nån gång? blir du nervös när du ska tävla? bästa tränaren? ridhus/ridbana? har du fått många kompisar genom ridningen? har du din häst hemma hos dig? är Cimba pigg? vinst men dålig känsla/4 fel men bra känsla? finaste anläggningen du varit på? Det var lite frågor, din blogg är grym! :)

1. Väderstad Hästsportklubb :) 2. Enormt bra! 3. Japp en gång.  4.  hehe lite. 5. se svar i det första inlägget :) 6. Ridhus på vintern och ridbana på sommarn :) 7. Ja, väldigt många! 8. Naej :( 9. Njae, ibland :) 10. 4 fel men bra känsla! :) 11. hmmm, sydslättens var fin. Men den finaste jag tävlat på får bli skogslotten! tack! :D

Postat av: Evelina

-vad tycker du om nyckelby? -kommer du köpa ny ponny efter cimba? -vad är det högsta du har hoppat? -hur länge har du ridit? din blogg är jätte fin, och din ponny är grymt söt!

1. Väldigt fin anläggning med bra tävlingar :) 2. Nae, sen blir det storhäst. 3. 110cm. 4. ungefär 9 år kanske ;) Tack så mycket :)

 
Postat av: Olivia

Vilken klass ska du börja efter skolan? Vilken skola går du på? Har du tränat dressyr för Sissi Lilja? Fin blogg!:):):D

1.  efter skolan?? Du menar sommarlovet? ;) Klass 6! 2. Ska börja på trojan. 3. Nae ;)

Tack!! :)

Tack för alla kommentarer !!! Stort tack alla :')

 

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback