Torsdag...

tjaaatjaaa! Idag har jag ju vart i skolan... tråkigt som en fågel? jao..! Men annars idag har jag spelat fotboll :-). HAHA vi var 5 st på träningen!!!??? mobbat ;). haha nää då men det gick bra ;). Imorn är det fredag och vi har hyrt Walltorp på att jag ska dit o hoppa lite imon! yes! äntligen hoppning ;-). Jag ska nog hoppa lite högre (a). Fast hur högt  vet jag inte!! Men hoppas att d går bra bara (; Men längtar! <3 fast skola  först.....! TRÖK... Men det är OK. Men puss. // lydia!
love you! <3

Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: Moa Christensen

Det är sjukt! Ja verkligen det får man allt hoppas på! <3

2012-01-12 @ 21:32:44
URL: http://varendspal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback