Jag älskar dig snygging!

Min häst är bäst! Han är så grymt söt..! Fast ibland gör han inte riktigt som ryttaren vill.... Han är en busponny som har mycket humör!!! Han är oftast inte så glad (!) hehe :P. Ibland är han en riktig kung, som hoppar hus och är jättefin. Ibland kan han va på det humöret, då han stannar vid utgången stegrar/bockar osv... Men självklart så älskar jag honom lika mycket för det! <3. Han är fin. Min lille plutt. Ibland är han ur mysig. Ibland försöker han bara bitas... ;-). Om man säger till honom på skarpen, då skärper han sig en stund! xD. Men jag älskar dig Cimba. Du är världens bästa och finaste ponny som finns. Du betyder enormt mycket ska du veta! Jag har sagt/skrivit detta väldigt många ggr. Men det är sant. JAG ÄLSKAR DIG!
bilden är tagen idag, nyss. ♥

Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: Agnes

Fin blogg,Allt bra? :-)

2012-01-29 @ 20:46:18
URL: http://agnesfallman.blogg.se/
Postat av: Marie Küger

Sööt pålle! :)

2012-01-30 @ 01:02:06
URL: http://ettbenivarjehorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback