dålig update, i know

Tyvärr så har det vart lite dålig update i några dagar.. Men ska försöka bli bättre!! Men idag har jag vart i skolan, och vi hade ju läxförhör :P. Haha det gick jättebra! 110/110 ;). 110 av 110 asså. Är nöjd :). Men efter skolan så åkte jag hem med bussen. Åt lite, satte mig vid datorn sen var klockan 20 i fem och jag bytte om till träningskläder. Alltså fotbollskläder. Drog till fotbollen. Idag hade vi andra tränare för våran tränare var i Ullared... Fusk! Men det gick ganska bra. Vi spelade lite match och lite annat. Men hoppas ni har haft en bra dag! Vi hörs! // Lydia
Det ska bli så kul och så spännande!!!
Saknar dig killen ♥

Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: Mathilda :)

Fin blogg going ! =D

2012-01-19 @ 19:51:30
URL: http://miinegen.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren

sv; tack :)

2012-01-19 @ 21:52:28
URL: http://satilaryttaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback