Onsdagen

Har inte bloggat sen imorse.... Har inte haft tid.
 
Först var jag i skolan (städade typ hela dagen.. :/) Sjukt tråkigt.. 
Fast hade NO i slutet, för att bli klara med arbetet som ska lämnas in på fredag eller innan. Vår grupp lämnar nog in det imorgon. Får se.
Men sen åkte jag hem till Mathilda, efter skolan. Va en stund och sen vid halv 3 gick vi ner till parkeringen vid gårn. Åkte med Liselott till Mjölby, hämtade upp Felicia på vägen också. Och Alma var ju med ifrån väderstad. Sen åkte vid till mjölby, då vi skulle bowla. SÅ KUUUUL!! 
Det var jag madde och felicia som körde, sen körde liselott och alma mot varann. Jag vann över mathilda och felicia! (y)  Men de var sjuk bra också. Sen åt vi taco :) Mumsii! Sen åkte vi hem oså. 
 
Nu har jag gjort 6 sidor i matteboken och allt är klart inför lovet nu! Lärarn ska bara rätta diagnosen oså. SKÖNT !
C vilar ju än och Flundri red jag inte idag. Då jag inte har varit hemma och mamma har jobbat.. 
 

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback