Skåne!

Hej, som ni vet så har jag haft det underbart i Skåne. TOBBE var grym. Helt fantastiskt. Det dåliga under showen var att man inte fick ta KORT.... Fast har några bilder på Nellie och på mig och Nellie, och på  mig o tobbe woop woop!  Ni kommer få se bilder. Såg Nellies underbara/gulliga syrra med. Go unge dedär! :)

Men sov på vandrarhem, helt ok. Åt ENORMT god mat. Perfekt, typ. Tobbes show var LÄTT värd pengarna. Tycker JAG. Linn & jag hade grymt kul! Det har varit sjukt dålig update tyvärr :/. Men det ändrar vi på nu när ja e hemma igen! ;) På onsdag äre hoppträning med Cimba! Yey.

Nu får ni några bilder <3



Där vi va yes.



Nellie!



Stog bakom nellie när vi skulle gå in ;) Fint hår :)



Man ser inte så noga, men det stog väkommen ;p



Några utav nellies bloggläsare ;)



Jag och Nellie! <3 Foto: Linn Borup



Suddig bild på nellies föräldrar ^^



Haha nellies min :)



Jag och Tobbe Larsson <3 Jag ser hel konstig ut men jag bjuder! ;)

ALLA bilder jag laddat upp i detta inlägg är tagna med MIN kamera. INGEN får ta dessa bilder innan att fråga!!! Mer bildder får ni imorn elr ngt. Puss




Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback