Min åsikt om ponnyakuten

Jag tycker att PA (ponnyakuten) är ett superbra program. Varför? Jo det är för att man lär sig OTROLIGT mycket. Bara att se det på tv. Ja, dom som är deltagare i PA lär sig säkert mer än tittarna. Eftersom dom inte kan ha ett program som är hela dagen.

Men jag tycker att det borde va en timme iaf... hihi ;)

Men även om man inte kommer med i PA så kan man ju fixa problemet själv, om just sitt problem är med. Som alla vet är det många som söker in med lastproblem såklart. Då, kan man ju kolla på ponnyakuten och försöka lösa problemet.

Jag älskar ponnyakuten faktiskt. Det kan jag säga. Tycker det är grymt bra att det finns ett hästprogram nu för tiden. Jag kan också säga att TOBBE LARRSON är såååååå grym. Vad tycker ni?
Han låter ungdomarna få vara på sin gård i 2 VECKOR. Fast dom får ju städa osv med ;). Men han är en grym person i hästvärlden. Ser fram imot att träffa honom.

Är nog påväg till Skåne nu! (Detta är tidinställt) Alla som har vart med i PA hitills har ju löst sina problem.. Elr inte på ponnyakuten, men dom har ju iallafall löst det hemma sen. Pa var ju en bit på vägen då.. Jag tror det är så iaf ;). Vi hörs ! :D





Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback