Bloggning

Hej! Tänkte skriva lite om vad jag tycker om bloggar,att blogga osv.

Alla vill ju såklart ha en fin blogg. Och det förstår man ju självklart!

Det tycker jag dom flesta har också! Vissa har verkligen jättefina! :)

Jag, när jag började blogga så tyckte jag att det var jätteroligt! Att göra som alla andra ungefär ;)

Sen nu har jag bloggat i några år och haft samma blogg hela tiden.

Jag har känt några gånger att jag vill byta blogg. Det har jag.

Men sen har jag tänkt efter lite... Och kommit på att alla inlägg försvinner :(

Så jag har tänkt att stanna här ett tag till iallafall. Så som det är i nuläget.

Jag läser ju mycket bloggar själv. Och dom jag fastnar för är dom med mycket bilder. Jag älskar bilder!

Ni får ha det bra! :*




Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: Lotta

Sv: Tack så mycket och detsamma :) Vad ska du hitta på idag då?? =) Kram

2012-04-09 @ 11:21:36
URL: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback