Idag var min häst BÄST

Hejsan idga har jag vart på clear round i Boxholm. Det gick hur bra som helst asså! :)<3. Cimba var kanonduktig! I 60cm, var han pigg och hur härlig som helst. Vid utgången stannade han lite och sen var det ett hinder rätt nära utgången så då stannade han på det för vi hade ingen fart! så 4 fel i 60cm. Men jag tyckte att han var jätteduktig eftersom han har hållt på att bråka och så ett tag nu. Så just då var han VÄRLDENS BÄSTA PONNY, starkt. I 70cm, Han var JÄTTE fin och på bra humör, han gick fram bra också. Vi kom bra på typ alla hinder så det blev en felfri runda :D<3333. Min häst är verkligen bäst. Det vart lite omhoppningssvängar men det gick ju bra endå ;). Hoppas att han är lika duktig nästa helg. För då är det KM för Väderstad Hästsportklubb :). Hoppas jag vinner (a). hihi tror inte det men man får väl alltid hoppas ;)<3. Ha det bra // Lydia :).

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback