2 hästar <3

HELLO!!! Idag har jag vart i skolan och lite. När jag kom hem så åt jag lite sen åkte vi till stallet.mamma och jag. Jag red Cimba hoppade lite smått. Kändes bra. Sen bytte jag häst och red mammas stora "ponny". Vi brukar kalla honom det :). Men jag tränade först lite skänkelvikningar. Sen tränade jag formen. Han går så grymt bra i form den hästen asså :D. Men sen galopperade jag lite i form, han gick jättefint :D. Sen red jag lite över bommar som mamma la ut. Sen höjde vi upp så att det vart ett kryss. Han har ju inte hoppat på jättelänge så han tyckte det var roligt ;). Sen höjde vi upp så att det vart ett räcke på ca 40cm. Han hoppade kanon <3. Vi högde upp till ca 50cm och hoppade det en gång och sen så avlsutade vi. Eftersom han inte har jättebra kondis och inte har hoppat på sista tiden så fick han inte hoppa mycket idag ;). Men han är en kanonfin häst han me <3 Ha en kanonbra helg // Lydia.
söötisarna! <3

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback